موفقیت با قوانین خداوند3

ساختار جهان هستی و کائنات بر پایه یک سری از قوانین است. توضیح و آموزش قوانین جادویی جهان هستی را در زیر برای شما توضیح می دهیم.

1.قانون جذب

بر اساس این قانون ما به هر چه توجه کنیم و روی آن متمرکز شویم قادر هستیم که معادل آن را وارد زندگیمان کنیم. بنابراین همواره باید بدانیم که بر چه چیزهایی تمرکز می کنیم. بر این که زندگی ما خوب است پس در این صورت با اتفاقات، شرایط و انسان هایی خوب برخورد می کنیم اما اگر تمرکز و توجه خود را بر این که زندگی بد است و یا کمبودهای بسیاری دارد قرار دهیم در این صورت با شرایط، انسان ها و حوادثی نامطلوب و نامناسب برخورد می کنیم و این دقیقا مصداق بارز قوانین جهان هستی است. طبق این قانون زمانی اتفاقی در زندگی ما می افتد که روی آن تمرکز و به آن توجه کنیم.

 

2. قانون فرکانس یا ارتعاش

ما در جهانی از جنس انرژی زندگی می کنیم. یعنی همه چیز از انرژی تشکیل شده است. گوشی موبایلتان، دستتان، افکارتان، پول، درخت و حتی خود شخص شما. طبق قوانین جهان هستی هر چیزی فرکانس خاصی دارد. خواسته ها و امیال عالی و بزرگ دارای ارتعاش (فرکانس) بالا هستند و خواسته ها و امیال نازل دارای سطح انرژی پایینی می باشند. پر واضح است که شما دوست عزیز برای آن که به خواسته های مد نظر و ارزشمند خود برسید می بایست طبق قوانین جهان هستی سطح انرژی افکارتان با ارتعاش بالا باشد.

3. قانون باور

طبق قوانین و ساختار جهان هستی و کائنات ما هر چه را که باور کنیم در زندگی برایمان اتفاق خواهد افتاد. مادامی که شما به چیزی باور داشته باشید فرکانس هایی واضح به جهان هستی ارسال می کنید. در حقیقت اگر باور شما غلط و نامناسب است قطعاً با اتفاقات و شرایطی نامطلوب و غیردلخواهتان مواجه خواهید شد. باورهای انسان ها تکرار بسیار و مکرری هستند که فکر غالب نامیده می شود و در حقیقت بر اساس قوانین جهان هستی تمامی اتفاقات و رویدادهایی که در زندگی ما می افتند حاصل باورهای درست و غلط ما هستند.

4. قانون شکرگزاری

قانون شکرگزاری یکی از عمیق ترین و بزرگ ترین قوانین جهان هستی است. طبق این قانون تا زمانی که شما سپاسگزار هر آن چه که در زندگی دارید نباشید چیزی بیشتر به شما داده نمی شود. مادامی که از این قانون پیروی می کنید تمامی تمرکزتان بر روی داشته ها، خوبی ها و نعماتی است که در زندگیتان وجود دارد و مطمئناً انرژی جایی وجود دارد که تمرکز ما در آنجاست. در حقیقت شکرگزاری از مهم ترین قانونمندیهای جهان هستی به شمار می آید. این قانون از هر چیزی که وجود دارد مانند یک ذره بین عمل می کند، خوبی ها و انرژی های مثبت را در یک نقطه جمع می کند و این گونه خواسته های شما را به واقعیت تبدیل می کند.

5. قانون کارما

بر اساس قانون کارما که یکی از قوانین جهان هستی است برای هر عمل یک عکس العمل وجود دارد. یعنی این که هر کاری که شما می کنید به همان شکل اما نه حتما در همان مکان و زمان از شخصی دیگر دریافت می کنید. طبق کارما هر آن چه را بکارید درو می کنید.

6. قانون خلا

طبق قانون خلا که یکی دیگر از قوانین جهان هستی است اگر چیزی را می خواهید باید برای آن فضایی باز کنید تا خواسته تان را وارد زندگی خود کنید. به عنوان مثال اگر خواستار علم بیشتر هستید باید از میزان علم و سوادی که دارید به دیگران ببخشید تا فضا را برای فراگیری علم جدیدی که به دنبال آن هستید باز کنید. اگر لباس جدید می خواهید باید کمد لباس های قدیمیتان را خالی کنید. اگر پول، عشق، رابطه خوب و هر چیزی می خواهید باید فضای خالی مورد نیاز را برای آن به وجود بیاورید.

7. قانون بخشش

بر اساس این قانون هر چیزی را که می خواهید باید اول آن را ببخشید. اگر می خواهید اطرافیانتان با شما مهربان باشند اول باید مهربانی در وجود خود شما وجود داشته باشد.

Visits: 0

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *