موفقیت با قوانین خداوند19

در زندگی قانونی وجود دارد که می تواند موفقیت و خوشبختی شما را تضمین کند.

این قانون چنان قدرتمند است که می توان گفت تمامی افراد موفق، از آن پیروی می کنند.

این قانون را یاد بگیرید و اجرا کنید. به شما اطمینان می دهم که تاثیرات شگفت انگیز آن را فقط در طول یک هفته، مشاهده خواهید کرد.

این قانون شگفت انگیز، « شکرگزاری » نام دارد. اما شکرگزاری نه به آن معنا که در میان افراد جامعه می بینیم.

اجازه دهید کمی در مورد شکرگزاری واقعی بیشتر توضیح بدهم:

شاید تا به حال بارها این جمله را شنید باشید؛

« با این که من از مال دنیا چیزی ندارم، اما باز شکرگزار خداوند هستم »

اگر از شخص گوینده بپرسید چگونه شکرگزار هستید، پاسخ خواهد داد: « من هر روز خدا را شکر می گویم »

چنین شخصی فقط با کلمات شکرگزار است. و خداوند در این قانون به هیچ عنوان کلمات ما را نمی شناسد. این شخص نه تنها شکرگزار نیست، بلکه کفر نعمت هم می کند.

اگر به شما بگویم به شرطی که شاکر خداوند باشید، فقط بعد از یک هفته تاثیرات آن را در زندگی خود خواهید دید، چه می کنید؟ چگونه شاکر خداوند خواهید بود؟

شاید بگویید اگر تضمین شده باشد حاضرم هر روز هزاران بار خدا را شکر بگویم.

بله این قانون تضمین شده است. اما به شرط این که شاکر خداوند باشید بدون اینکه کلمه یا جمله ای در مورد شکرگزاری به زبان بیاورید.

حالا با این توصیف چگونه می خواهید شاکر خداوند باشید؟ شکرگزاری بدون گفتن هیچ جمله ای!!

تاکید می کنم این روش چنان زندگی شما را دگرگون می کند که خودتان در حیرت بمانید!

من هر وقت به این روش شکرگزاری می کنم نه تنها میزان درآمدم را به چندین برابر می رسانم، بلکه چنان آرامشی در زندگی پیدا می کنم که توصیف آن غیر قابل انتقال است.

بدبختی و رنج ما انسان ها به خاطر نداشتن وسایل آسایش و راحتی زندگی نیست، بلکه به خاطر حسرت خوردن برای رسیدن به این تجملات کاذب است. اعتقاد من این نیست که ساده و معمولی زندگی کنیم، بلکه معتقدم باید با آرامش خاطر زندگی کرد.

اگر می خواهید به هر چیز که در زندگی آرزو دارید برسید، اول باید شاکر آنچه که دارید، باشید. هرگز نگویید من چیزی ندارم بلکه به دقت به زندگی خود نگاه کنید. حتماً چیزهای زیادی پیدا خواهید کرد.

هر شب قبل از خواب داشته های خودتان را نام ببرید و با خود بگویید اگر چنین چیزی را نداشتم چه می کردم؟. تصور کنید اگر آن نعمت را نداشتید چقدر باید سختی می کشیدید؟. شاید این وسیله پتو و یا متکای زیر سرتان باشد. افرادی را تصور کنید که به خاطر نداشتن چنین وسایلی چقدر در رنجند.

داشته های خود را با غرور و سربلندی نام ببرید و از اینکه چنین چیزی را دارید احساس رضایت کنید.

اگر هر شب قبل از خواب این کار را انجام دهید، صبح ها چنان با نشاط و پر انرژی روز خود را آغاز می کنید که این نوع آغاز روز، خود، خوشبختی نام دارد.

بدبختی ما انسان ها در این است که فقط کمبودهای خودمان را نام می بریم و پس از کشیدن یک آه می گوییم خدایا ما که شکرگزار تو هستیم.

این شکرگذاری نیست، این توع تفکر، کفر است. ما بارها شنیده ایم که شکر نعمت، نعمتت افزون کند. اما شکر نعمت این نیست که با حسرت به نداشته هایمان فکر کنیم و بعد بگوییم خدایا شکر.

شاید بعضی ها بگویند؛ ما چه داشته هایی داریم که از آن یاد کنیم؟ زندگی ما که سراسر بدبختی است.

راز بدبختی انسان ها فقط در همین جمله است. و چقدر تاسف انگیز است که بعضی ها حتی برای امتحان هم شده حاضر نیستند این جملات را برای چند روز از زندگی خود حذف کنند.

شکرگذاری برای موفقیتبه نظر من این افراد عاشق بدبختی هستند و اگر گرفتار بدبختی نباشند، احساس می کنند چیزی در زندگی کم دارند.

اما شما که از بدبختی و رنج و عذاب گریزان هستید و قصد دارید برای همیشه آن را رها کنید. لطفاً از کمترین داشته ای خود شروع کنید. به هر چیزی که دارید با احترام نگاه کنید. به هر آنچه که دارید چنان بنگرید که انگار بهترینش را دارید. اگر می خواهید ارزش و قدر و منزلت داشته های خود را بدانید، افرادی را تصور کنید که آن وسیله یا داشته شما را ندارند.

شما وقتی به داشته های خود با احترام بنگرید، اصل شکرگزاری را به جا آورده اید. با کلمات نمی توان توجه خدا را به خود جذب کرد. این نگرش شما به داشته های خودتان است که زمینه رسیدن به چیزهای دیگر را فراهم می کند.

شما هر چقدر که داشته باشید باز چیزهایی هست که نداشته باشید و اگر فرد ناسپاسی باشید، همیشه چنین خواهد ماند و اصولاً خداوند به انسان ناسپاس کمتر می بخشد.

اما اگر انسان شاکری باشید و به داشته های خود با احترام بنگرید، خداوند به شما بیشتر می بخشد تا شاکر بودن شما را پاداش دهد. خداوند از شاکر بودن بنده خود لذت می برد.

تمرین شکرگزاری را هر روز صبح، قبل از شروع به کار و شب ها قبل از خواب انجام دهید و منتظر تاثیرات زودهنگام آن در زندگی خود باشید.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم تجربه شکرگزاری واقعی را دارید؟ از طریق فرم ثبت نظر، از تجربیات شکرگزاری و اثرات آن در زندگی خود، برای ما و دیگر کاربران سایت بگویید…

منبع: https://shadi-servat.ir/

Visits: 8

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *