موفقیت با قوانین خداوند7

موفقیت با قوانین خداوند

قوانین جهان هستی، مجموعه قوانینی هستند که خداوند جهت هدایت و راهبری جهان هستی، این قوانین را وضع نموده است. قوانین جهان هستی، همواره یعنی فارغ از زمان و مکان، در حال انجام کار هستند.

برخلاف آنچه که ما انسان ها می پنداریم، جهت رسیدن به خواسته هایمان در این دنیای مادی نیازی به تقلا و تلاش بیش از حد وجود ندارد. بلکه چنانچه قوانین جهان هستی را بشناسیم و بکوشیم زندگی خود را منطبق بر این قوانین کنیم، در این صورت است که با کم ترین تلاش، بیشترین نتیجه در زندگی را بدست می آوریم، اما بکارگیری قوانین جهان هستی که البته قوانینی ساده هستند، در عین راحتی و سادگی، نیاز به تعهد بسیار بالائی دارد. یعنی استفاده از این قوانین نیازمند ایجاد یک سلسله تغییر و تحولات در همه عرصه های زندگی ماست که این تغییرات حاصل نمی شوند مگر با تعهدی پولادین که در ابتدای کار ما باید تعهدی را – به این صورت که من خودم را متعهد می کنم تا تغییرات لازم برای ایجاد تحول در همه عرصه های زندگیم را به وجود آورم. – به خودمان بدهیم تا بتوانیم، چالش های پیش رو در این مسیر را به خوبی پذیرفته و پشت سر بگذاریم.

سلسله قوانین جهان هستی عبارت اند از:

1- قانون جذب: طبق این قانون، به هر چه توجه کنیم، و تمرکز بگذاریم معادل آن وارد زندگی مان می شود. پس باید دید که ما در زندگی همواره بر چه چیزی تمرکز می کنیم، بر اینکه زندگی خوب است، پس با شرایط، اتفاقات و انسان های خوب برخورد می کنیم، اما اگر توجه و تمرکزمان بر این است که زندگی بد است یا اگر تمرکزمان بر کمبودهاست، در این صورت با حوادث، شرایط و انسان های نامناسب برخورد خواهیم کرد. این قانون می گوید هیچ اتفاقی، در زندگی ما، اتفاقی نمی افتد، بلکه ما با گذاشتن توجه و تمرکز بر یک موضوع، آن را به زندگی خود دعوت کرده ایم.

2- قانون فرکانس یا ارتعاش: ما در جهانی زندگی می کنیم که اقیانوسی از انرژی است. یعنی همه چیز از انرژی شکل گرفته، موبایل شما، دستتان، خودکارتان، پول، درخت، افکارتان و حتی خود شما. هر چیزی در این جهان دارای فرکانس خاصی است.
خواسته های عالی دارای سطح ارتعاش (فرکانس) بالایی هستند و خواسته های نازل، پست و کم ارزش دارای سطح ارتعاش پائینی هستند. در این صورت وضعیت مشخص است، شما برای اینکه بتوانید به خواسته های ارزشمند خود برسید، باید سطح انرژی افکارتان را به انرژی هایی دارای ارتعاش بالا تبدیل کنید تا بتوانید به خواسته های عالی خود برسید. در غیر این صورت، چنانچه انرژی افکارتان در سطح پائین باشد با ناخواسته-ها (یا خواسته های نامناسب) برخورد خواهید کرد. پس طبق این قانون، فرکانس های هر فرد است که تعیین می کند، آن فرد چه بازخوردی در زندگی خود از محیط اطراف داشته باشد.

3- قانون باور: طبق این قانون، ما هر آنچه را باور می کنیم، با همان در زندگی روبه رو می شویم از طریق آنچه را که باور دارید، فرکانس هایی مشخص به جهان هستی ارسال می کنید، یعنی اگر باوری نامناسب دارید، یعنی باید بدانید با شرایط نامناسب و نادلخواه روبه رو خواهید شد. پس در صورت نیاز، برای تغییر شرایط، افراد و موفقیت های زندگیتان و کلاً برای تغییر نتایج زندگیتان باید آنچه را که باور دارید و نامناسب است را تغییر دهید تا خودبه خود فرکانس های بهتری به جهان هستی بفرستید و نهایتاً نتایج حاصله هم دلخواه شما خواهند شد.
باورهای ما تکرار زیاد و مکرر فکری هستند که فکر غالب نامیده می شود و همه اتفاقات و شرایط رخ داده در طول زندگی مان حاصل باورهای (غلط یا درست) ما هستند.

4- قانون سپاسگزاری: این قانون، بزرگ ترین و ژرف ترین قانون جهان هستی است. این قانون می گوید تا سپاسگزار آنچه که دارید، نباشید، چیزی بیشتری به شما داده نخواهد شد. با انجام این قانون، تمام توجه و تمرکز شما بر روی خوبی ها و داشته ها و نعمت های موجود در زندگیتان جمع می شود و یقیناً انرژی جائی می رود که تمرکز آنجا باشد، در این صورت سپاسگزاری از آنچه که وجود دارد، همانند یک ذره بین عمل می کند، انرژی مثبت و تمرکز بر خوبی ها را در یک نقطه جمع کرده و موجب به ثمر رسیدن خواسته هایتان می شود. با سپاسگزاری و تمرکز بر خواسته ها، طبق قانون جذب از آنچه که به آن تمرکز کرده اید و سپاسگزار آن بوده اید، بیشتر وارد زندگی شما می شود.

5- قانون کارما: طبق این قانون برای هر عملی، عکس العملی هست. یعنی هر آنچه را شما انجام می دهید، عیناً، اما نه صرفاً در همان زمان و مکان، از شخص دیگری دریافت خواهید کرد. طبق این قانون هر چه را بکارید، درو خواهید کرد. نمی شود بدی کرد، اما انتظار خوبی داشت.

6- قانون خلاء: این قانونی می گوید، هر چه را که بخواهی، باید فضائی برایش باز کنی، تا خواسته شما وارد زندگی تان شود. مثلاً علم بیشتری می خواهی، باید از علمی که داری ببخشی تا فضا برای علم جدید که بدنبالش هستی باز شود، لباس جدید می خواهی، باید کمد لباس های قدیمی را خالی کنی، تا جا برای لباس های جدید باز شود و به همین صورت هر چه را بخواهی از عشق، ثروت، روابط عالی و … باید فضای خالی موردنیاز برایش ایجاد کنی تا در زندگیت ظاهر شود.

7- قانون بخشش: طبق این قانون هر چه را بخواهید، ابتدا باید آن را ببخشید. دوست داری اطرافیانت با تو مهربان باشند، خودت ابتدا باید سرچشمه مهربانی شوی، دوست داری جهان در قبال تو بخشنده شود، خودت ابتدا باید در برابر دیگران بخشنده شوی و …

در قوانین جهان هستی، قوانین دیگری هم همچون قانون مزرعه، قانون انتظار، قانون عفو و گذشت و … وجود دارد که می توانید از طریق فایل های رایگان وجود در سایت و کانال قانون ثروت آنها را دنبال کنید

منبع:https://ghanooneservat.ir/

Visits: 0

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *