موفقیت با قوانین خداوند21

سلام به شما عزیزان، امروز صحبت بسیار مهمی در رابطه با قدرت های ذهنی، مباحث قانون جذب دارم و این که ما چقدر میتوانیم بر این عالم تاثیرگذار باشیم و شبهاتی که ممکن است در این میان برای ما پیش آید میخواهم صحبت کنم. این ویدئو به خاطر پاسخ به سوال یکی از کاربران عزیز ما تولید شده است که سوال بسیار با ارزش و مهمی است و میتواند به خیلی از عزیزان و به شما کمک کند.
کاربر عزیزم که در واقع فردی مذهبی است و به دین و مذهب اسلام و تشیع بودن خود بسیار ارزش قائل است این گونه سوال پرسیده اند که من نسبت به قانون جذب بدبین شده ام و احساس میکنم این یک ترفندی از غربی ها است برای این که ما را از خداوند دور کند و به این دلیل نمیتوانم این قانون را باور کنم و نسبت به قانون جذب تنفر پیدا کرده ام و فکر میکنم این قانون میخواهد دین ، مذهب ، اسلام و آیین من را بگیرد، احساس میکنم قانون جذب یک ترفندی است که میخواهد ریشه های وجود من را بسوزاند و من میخوام پایه های دین و مذهب خودم را حفظ کنم.
خیلی از کسانی که دوره های من را شرکت کرده اند میدانند من در جلسه ی اول گفتم که من یک مسلمان پاستوریزه نیستم و ادعایی نیز ندارم و کسی هستم که به شدت عاشق 14معصوم هستم چون لطف و التفات این عزیزان شامل حال من شده است. من به اهل بیتم به دینم به تشیع و به اسلام ایمان آورده ام و قبلا اصلا هیچ اعتقادی نسبت به این موارد نداشتم.
من یک آدمی نیستم که از ابتدا اسلام را قبول کرده باشم بدون این که تحقیق و شک کرده باشم و بدون این که مسیر اشتباه را رفته باشم بعد بگویم همه چیز درست است. من از ابتدا همه چیز را نپذیرفتم و مدت ها راه خطا را پیموده ام و بعد راه درست را پیدا کرده ام و الان اسلام در قلب من نازل شده است.
با یکی از دوستانم جلسه ای در کنار طبیعت داشتیم. دوستم فردی بسیار باسواد بود و اصلا دین اسلام را قبول نداشت و با ما مباحثه میکرد و میخواست با علم، اسلام را رد کند و من به او گفتم اگر صد هزار دانشمند، صد هزار دلیل علمی بیاوردند که بگویند دین اسلام وجود ندارد من نمیپذیرم زیرا دین اسلام در وجود من و در تک تک سلولهایم رسوخ کرده است. به دوستم گفتم من شفا یافته ی این اهل بیت و این عزیزان هستم و دلیل من قلبی است که به قلب من وارد شده است و من با این دیدگاه میخواهم به آن شبهه ای که برای خیلی از افراد به وجود آمده است پاسخ دهم.
خداوند قوانینی برای جهان هستی خلق کرده است و یک برگ درخت بدون اذن خداوند روی زمین نمی افتد اگر بخواهیم قانون جذب را ساده سازی کنیم قانون جذب قانون احساسات و ارتعاشات است یعنی ما یک فکر و احساس داریم که به صورت موج و ارتعاشی بر این هستی تاثیر میگذارد و میتوانیم موفقیت هایی را برای خودمان خلق کنیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
قانون جذب یکی از قوانین و یکی از اختیاراتی است که خداوند به ما داده است، یعنی این قانون از جبر الهی نشات میگیرد و این قانون جبر است، مثل قانون جاذبه ی زمین که آن هم جبر محسوب میشود و هر چیزی را که به هوا می اندازیم مجبور است به زمین بیفتد و این قوانین از جبر الهی نشات میگیرند. خداوند قانون ارتعاشات و قانون جذب هم را به عنوان ابزاری در وجود انسانها قرار داده است و ما با قدرت اختیارمان میتوانیم از آنها استفاده کنیم.
این قوانین اصلا رد شدنی نیستند اگر به آیات قرآن توجه کنیم خداوند در آیه 20 سوره لقمان میفرمایند: سَخَّرَ لَكُمْ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَ مَا فِي الْأَرْض، آنچه در آسمان و زمین است را مسخر اراده، احساس ، تصمیم و اختیار انسان کردیم، و خدا ما را جانشین خود بر روی زمین قرار داده است و از روح خودش در ما دمیده است و چون خداوند خالق ماست، بخشی از آن وجود خداوندی خودش که قدرت خلق کردن را دارد، در وجود اشرف مخلوقات نیز قرار داده است.
یک مقام بزرگ حکومتی و دولتی را در نظر بگیرید، جانشین او چه اختیاراتی دارد؟ او بخشی از قدرت های آن رئیس را دارد ما هم اگر جانشین خداوند بر روی زمین هستیم، میتوانیم قدرت خلق هم داشته باشیم و به نوعی به اندازه ی خودمان و هر چقدر بتوانیم خودمان را کشف کنیم  میتوانیم زندگی خودمان را کن فیکون کنیم و اصلا این موضوع به نظر من مغایرتی با دین اسلام ندارد.
 به عنوان یک شیعه و مسلمان توصیه میکنم که امروز در این مورد تحقیق کنیم و قدرت های ویژه انسانی وجود خودمان را بشناسیم تا ما مسلمانان نسبت به دشمنان و آن هایی که دوست ندارند دین اسلام پیشرفت کند قوی تر باشیم. امروز واجب است که قدرت ذهن و احساساتمان را درک کنیم و با این قدرت ذهن و احساسات ما میتوانیم بیماری ها را درمان کنیم و به سلامتی برسیم و روند پیری را کند کنیم و موفقیت های بیشتری را رقم بزنیم و بر این عالم تاثیرگذار باشیم.
 ما یک موجی در خودمان به عنوان ارتعاش و احساس میدهیم و این موج بر عالم تاثیر میگذارد و اگر بخواهیم این را رد کنیم یکی از قویترین قوانین جهان هستی را رد کرده ایم، آیا این گونه به دین اسلام و خودمان خیانت نکرده ایم. انسان توانایی های زیادی دارد و این موضوع مثل یک راه باریک است که تشخیص این موضوع که در چه شرایطی باید کدام را بپذیرم، مثل داستان جبر و اختیار است.
 وقتی ما جبر مطلق الهی را میپذیریم دقیقا در اوج اختیار هستیم و قوانین جبر الهی این است که یک سری قوانینی را خداوند برای این هستی خلق کرده است که ما باید این قوانین را بشناسیم و از آنها استفاده کنیم این قوانین جبر خداوند بر این کائنات هستند و قانون جاذبه، قانون ارتعاشات و قانون افکار و احساسات ما میتواند بر تک تک ذرات این عالم تاثیر بگذارد و این قوانین از جبر الهی نشات گرفته اند و اگر ما با اختیار از آن ها استفاده کنیم میتوانیم تاثیر عالی بر این هستی بگذاریم.
 توصیه میکنم به جای این که از این قوانین متنفر شویم، از این قوانین استفاده کنیم و مسلمانی شویم که از این اسرار اشرف مخلوقات اطلاع پیدا کنیم و بدانیم که خداوند چه چیزی را در وجود ما قرار داده است و نگوییم این غربی است نه این شرقی است. پیامبر اکرم ص فرمودند: اطلبوا العلم بالصین یعنی برای تحصیل علم به دورترین نقطعه عالم یعنی چین سفر کنید. حضرت رسول میفرمایند بروید از علم شرق نیز استفاده کنید و شرقی و غربی هم وجود ندارد و حقیقت یک گوهر ناب و واحدی است که نه مربوط شرق است و نه مربوط به غرب، هر جایی که از آن علم استفاده کنیم قانون الهی است.
عده ای از افراد فکر میکنند که غربی ها با وضع این قوانین و ایجاد شبهه برای ما میخواهند ما مسلمان ها را به انحراف بکشانند و این موضوع کمی خنده دار است. با وجود اساتید موفقیت در دنیا که بیان کننده این است که ما میتوانیم تاثیراتی بر این عالم بگذاریم. آیا هدف آنها منحرف کردن ماست؟ آنها در سرزمین خودشان در حال استفاده از قانون جذب هستند و روی این موضوع کار میکنند.
 اگر حضرت رسول به ما میفرمایند که علم را از چین یاد بگیرید اگر تعصب داشته باشیم لطمه به دین خودمان لطمه زده ایم. ما به عنوان شیعه و یک مسلمان نباید تعصب داشته باشیم. یک بزرگی میگوید تعصب چشمان آدم را کور میکند و گوش های آدم را کر میکند. چقدر ما متعصب هستیم اگر تعصب داشته باشیم نمیتوانیم پیشرفت کنیم و نیز جلوی پیشرفت دین و مذهب و آیین خودمان را هم میگیریم.
ما به عنوان یک مسلمان، که خواهان این هستیم که در مسیر اسلام قدم برداریم باید از قدرت های ویژه ای که خداوند در وجود ما قرار داده است اطلاع پیدا کنیم. حضرت رسول میفرمایند العِلمُ عِلمانِ: عِلمُ الأديانِ و عِلمُ الأبدانِ علم بر دو قسم است، عِلمُ الأبدانِ یعنی علم بدن و عِلمُ الأديانِ یعنی علم دین ها. بخشی از علم بدن به نظر من همین قدرتهای ویژه ی یک انسان است.
 قدرت تلقین یکی از قدرتهایی که خداوند به عنوان یک ابزار به ما داده است و ما میتوانیم با آن اتفاقاتی را خلق کنیم. ما باید کریستوف کلمب وجود خودمان باشیم و اقیانوس های درون خودمان را بپیماییم و به قاره های جدیدی برویم و آمریکاهای وجود خودمان را کشف کنیم و ببنیم خداوند چه چیزی را در وجود ما خلق کرده است. مگر شناخت وجود و گوهر درونی و قدرت های ویژه ما جزو دین ما نیست که بیان میکند که خودتان را بشناسید تا خدای خودتان را بشناسید.
ما وظیفه داریم تحقیق کنیم و بنده از تمام مدرس های موفقیت در کشورمان که در حوزه قانون جذب، قدرت جذب و قدرت های ذهنی کار میکنند و در احادیث و آیات قرآن به دنبال دلایل دینی و اسلامی هستند و میخواهند از دیدگاه اسلامی این علوم را توجیح کنند سپاسگزاری میکنیم.
 ما باید از فیلتر دین تحقیق کنیم و کتاب قرآن و نهج البلاغه را بخوانیم و آنگاه متوجه خواهیم شد که آیات قرآن نیز قانون جذب را بیان میکنند و مربوط به غربی ها نیست و در دین و مذهبمان هم به شکل بسیار عالی ارائه شده است. گاهی اوقات به تعصب های بیهوده فکر میکنیم که اگر این مارک غربی باشد باید آن را بپذیریم در صورتی که حقیقت یک گوهر واحد و یکسانی است.
 قانون جذب به زبان ساده بیان میکند که  احساس خوب داشته باشیم تا فراوانی را جذب کنیم. خداوند در آیه 7 سوره ابراهیم میفرماید: لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ، اگر شکرگزاری کنید بر نعمت شما می افزایم. یک انسان شکرگزار شاد است و باید ما بابت هر نعمتی سپاسگزاری کنیم تا نعمت بر ما افزایش یابد. این قانون جذب در آیه 7 سوره ابراهیم بیان شده است.
در آیه 11 سوره رعد نیز خداوند میفرماید:  إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِ، ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهیم مگر که خودشان بخواهند. پس ما میتوانیم بر سرنوشت خودمان اگر بخواهیم تاثیر بگذاریم. ما امروز میخواهیم که سرنوشتمان عالی شود و سلامتی، شادی، آرامش و ثروت بیشتری را داشته باشیم. ما باید برای فقر سرزمینمان پاکسازی انجام دهیم و فقر را کنار بزنیم زیرا فقر از هر کجا وارد شود ایمان از همان جا خارج میشود و علت بسیاری از جرم و جنایت ها بی پولی و فقر بوده است.
اگر مسلمان هستیم و رگ غیرتمان برای اسلام بیرون میزند باید بپذیریم که انسان قدرتهایی دارد که اگر بتواند آنها را فعال کند میتواند بر این عالم، سلامتی و درآمد خودش هم تاثیر بگذارد. اگر بازار ما به خاطر ارتعاشات جمعی کساد است و اگر باران بر سرزمینمان کم میبارد به علت تاثیر خودمان است و ما با مقام جانشینی میتوانیم بر تک تک سلول های این عالم تاثیرگذار باشیم.
من در این بیت از شاعر عزیز کشورمان، حافظ قانون جذب را پیدا کرده ام
هنگام تنگدستی در عیش کوش و مستی      کاین کیمیای هستی قارون کند گدا را
وقتی تنگدست هستیم باید شادی کنیم و احساس خوبی را در وجود خودمان ایجاد کنیم و تفکر ، القا و انرژی مثبت داشته باشیم، منظور از کیمیا همان عیش و مستی است که میتواند مس را به طلا تبدیل کند. ما گدای این عالم هستیم و میخواهیم قارون و ثروتمند شویم، طبق این بیت از حافظ باید شادی کنیم و احساس خوبی به جهان هستی بدهیم.
تمام دنیا حافظ را قبول دارند و حافظ کسی است که قرآن را فهمیده و دریافت کرده است و تمام  آیات را به ظاهر و در باطن حفظ است و تک تک ابیات حافظ در و گوهر هستند و نیز تمام شعرهایش شعر قدسی یعنی کلام خداوند است و نباید به حافظ شک نکنیم او در این بیت قانون جذب را به ما درس میدهد.
در آیات 24_26 سوره ابراهیم خداوند مثال هایی را زده است . در آیه 24 سوره ابراهیم میفرماید: أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ، کلمه پاک مانند درخت پاک است، که ریشه اش استوار و پابرجا و شاخه اش در آسمان است. کلمه طیبه یعنی ما باید کلام پاک و مثبت به کار ببریم. همچنین در آیه 26 سوره ابراهیم نیز خدا میفرماید: كَلِمَةٍ خَبِيثَةٍ كَشَجَرَةٍ خَبِيثَةٍ اجْتُثَّتْ مِنْ فَوْقِ الْأَرْضِ مَا لَهَا مِنْ قَرَارٍ، کلمه ناپاک مانند درخت ناپاک است که از زمین ریشه کن شده است و هیچ قرار و ثباتی ندارد.
 ما وظیفه داریم در آیات و احادیث و نهج البلاغه پژوهش کنیم تا به قوانین جهان هستی دست پیدا کنیم. پیشنهاد میکنم کتاب معجزه از خانم راندا برن که دوست عزیزمان استاد خانم نفیسه معتکف ترجمه ی بسیار عالی کرده است را بخوانید. کسی که  این کتاب را میخواند دقیقا متوجه آن حال سپاسگزاری خواهد شد و نعمت های فراوانی به زندگیش وارد میشود که دقیقا مصداق آیه 7 سوره ابراهیم است که اگر خدا را شکرگزاری کنیم بر نعمت ما افزوده میشود و به نظر من خانم راندا برن با نوشتن این کتاب جایگاه بهشت را برای خود کسب کرده اند.
من در کلاسی این کتاب معجزه خانم راندا برن را به دوستانی که به صورت گروهی کتاب میخواندند معرفی کردم بعد از این که متوجه شدن نویسنده این کتاب یک فرد خارجی است، آن را نپذیرفتند. تعصب میتواند ذهن یک انسان را ببندد و متاسفم که ما ادعای اسلام میکنیم ولی کلام رسول الله را که میفرمایند در طلب علم به چین هم سفر کنید را فراموش میکنیم.
 به طور مثال اگر یک آمریکایی چیزی را کشف کرده است، ما نیز میتوانیم از آن استفاده کنیم و اگر او توانسته به قدرت های ویژه ی انسانی خود دست پیدا کند ما هم میتوانیم این کار را انجام دهیم و این مغایرتی با دین ما ندارد و اتفاقا موافق دین ما هم است.
شاید افرادی بتوانند به صورت منفی از قانون جذب استفاده کند ولی ما به جنبه مثبتش نگاه میکنیم، چرا فکر میکنیم که میخواهند ما را با قانون جذب از خداوند دور کنند؟ چرا خیلی از اساتید که آدم های خوبی هستند، این شبهات را ایجاد میکنند که قانون جذب، بازی غربی ها است و مربوط به فراماسون ها میباشد.
دوست عزیزم آقای زارع، شاگرد راه دور استاد محمد شجاعی است. استاد شجاعی در بحث اسلام و اسلام پژوهی مدرسی بسیار قدرتمند و استاد برجسته ای است. ایشان گفتند که حضرت امام خمینی فرمودند به هیچ چیزی دست پیدا نمیکنید مگر با قدرت تلقین. یعنی حضرت امام هم قدرت تلقین را تایید میکنند و هر کسی چیزی به دست می آورد با قدرت تلقینش است و یکی از امکاناتی که خدا به ما داده است، قدرت تلقین است.
 ما با قدرت تلقین میتوانیم دردهایمان را خوب کنیم و زندگیمان را بهتر کنیم و میتوانیم با قدرت تخیل، اتفاقات بسیار بزرگی را رقم بزنیم. خواهش میکنم برویم تحقیق کنیم و من واقعا در جایگاهی نیستم که بتوانم از اسلام دفاع کنم. آن شب هایی که با فردی که دانش زیادی داشت مباحثه میکردیم خیلی صحبت کردیم ولی فایده ای نداشت و از آن لحظه ای که من از او جدا شدم اشک میریختم که چرا من نتوانستم هیچ چیزی بگویم تا از دین اسلام و مولا علی ع دفاع کنم.
ما باید قانون جذب را از دیدگاه اسلام بررسی کنیم و به نظر من علم ابدان، یکی از علومی که است که ما باید در مورد آن تحقیق کنیم و قدرت های ویژه ی خودمان را کشف کنیم، ما میتوانیم تاثیرگزار بر تک تک ذرات این عالم باشیم. بنده به عنوان یک محقق در زمینه قانون جذب کار میکنم کاربرانم از این قانون استفاده میکنند و جواب میگیرند. ما روی شفای بیماری و شفای کوانتومی، روی فروش بیشتر و جذب فراوانی کار میکنیم و نتایج و باز خوردهای عالی را دریافت کرده ایم.
مباحث قانون جذب و تجسم خلاق شاید شبه علم باشند، ولی ما پیرو چیزی هستیم که وقتی انجامش میدهیم و نتیجه و بازخوردش را میبینیم پس نتیجه مهم است خود من هم بارها به همین قانون جذب، قانون ارتعاشات، و اینکه میتوانم بر این عالم و روی دیگران تاثیر بگذارم شک کرده ام و خود بنده از پشت دیوار شک آمده ام و من از همه ی آن تردید ها رد شده ام و از خدا میخواهم هر روز ایمان من را بیشتر کند من نمیگویم که استاد قانون جذب شده ام، من فقط همین را فهمیدم که هیچ چیزی نمیدانم.
 من به عنوان مسلمانی که قلبم برای دینم، اهل بیتم و برای 14 معصوم میتپد و دوست دارم تمام انسانها این حقیقت ناب را بفهمند که خداوند چه قدرت های ویژه ای در آن ها به ودیعه گذاشته است تا از آنها استفاده کنند و خدا را سپاس گویند که چقدر امکانات ارزشمندی در اختیارمان گذاشته شده است. ما بر عالم تاثیرگذار هستیم و میتوانیم خالق زندگی خودمان باشیم، خدا را سپاس میگوییم که این امکان را برای ما قرار داده است که هر روز درونمان را پاک کنیم.
دوره پاکسازی کوانتومی دوره بسیار عالی در3 سطح مقدماتی، پیشرفته و فوق پیشرفته است که میتوانیم با استفاده از آن درون خودمان را پاکسازی کنیم تا بتوانم تاثیر عالی در دنیای بیرون بگذاریم و این پاکی از درون به بیرون سرایت میکند. پاکی در سلامتی و آرامشمان ایجاد میشود و ناآرامی ها، غم ها، استرسها از بین میروند و فقر پاکسازی شود و من حقیقتا از خداوند میخواهم که رسالت من را در پاکسازی فقر و بیماری توسط قدرت های ذهن و پاکسازی درون قرار دهد.
ما به دنبال یک راه حل معنوی هستیم و خود من شخصا قانون جذب را از دیدگاه معنوی تدریس میکنم، قانون جذب را به عنوان یکی از امکانات معنوی که به انسان داده شده است، تصور میکنم. کاربر عزیزم شبهه را کنار بگذارید و بدانید شاید خود این شبهه حربه ای است که میگوید قانون جذب ترفندی است که آمده ما را منحرف کند. اگر ما به این قانون مجهز شویم و تک تک ایرانی ها این قانون را بپذیرند و قوی شوند اتفاقات شگرفی رقم خواهد خورد.
اگر فکر میکنیم این قانون از جانب یهود یا از جانب دشمن ماست، باید بگویم هیچ چیزی غیر از اراده خداوند نیست. اراده خداوند حکم کرده است که اختیاراتی را به ما بدهد که ما به عنوان به اشرف مخلوقات به عنوان انسان بتوانیم بر عالم و خودمان و بر زندگیمان تاثیرگذار باشیم و این امکاناتی است که خدا به ما داده است و باید بابت آن سجده شکر کنیم که این امکانات را فقط به اشرف مخلوقاتش یعنی به ما انسان ها داده است پس باید سپاسگزاری کنیم نه این که ناسپاسی کنیم و بگویم این ها ما را از خدا دور میکنند.
کاش توانسته باشم شبهه، ابهام و نگرانی این دوست عزیز و شاید نگرانی خیلی از افراد را برطرف کنم. برای خود من نیز بارها این نگرانی مطرح شده است، ولی الان این صحبت های من یک یک بینش و معرفت جدیدی است که دانش هم نیست، امیدوارم در دل شما نیز این بینش ایجاد شده باشد.
برویم خودمان را کشف کنیم و کریستوف کلمب وجود خودمان بشویم و اقیانوس های درون خودمان را بپیماییم و هزاران قاره ی ناشناخته ی وجود خودمان را کشف کنیم و ببنیم ما چه کسی هستیم و آنجا بگوییم تبارک الله احسن الخالقین که خداوند چه چیزی خلق کرده است.
خدا را شکر میکنیم که ما را در مسیر شناخت خودمان یاری مان میکند و میدانیم هر چقدر ما خودمان و قدرتهای ویژه ی خودمان را بشناسیم خدا را بیشتر خواهیم شناخت. پس به زیبایی درونمان بیشتر پی ببریم تا از جمالش بیشتر بهرمند شویم و در واقع به شناخت یوسف آفرین پی ببرم که یوسف آفرین چه کسی است که یوسف به این زیبایی درون ما را آفریده است و خودمان را دائما بروز تر کنیم تا قدرت های ویژه ی خودمان را پیدا کنیم که بتوانیم فقر را در سرزمینمان پاک کنیم و سلامتی ،آرامش، ثروت، شادی و فراوانی را در زندگیمان جذب کنیم و ایران را به سرزمین بهشت که آرزوی ما است تبدیل کنیم و همه ما نسبت به این آرزو مسئول باشیم و قدمی برداریم، خیلی دوستتان دارم شاد و پر انرژی باشید خدانگهدار.
منبع: https://raze4fasl.com/

Visits: 20

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *