موفقیت با قوانین خداوند15

چند قانون برای بهتر شدن زندگی

چند قانون برای بهتر شدن زندگی

قانون اول: به خدای خودت ایمان کامل داشته باش و بدان که توکل بر خدا به شدت آرام بخش دلهاست و خودت را باور داشته باش. تو اشرف مخلوقاتی و هر کاری از عهده تو ساخته است. پس بهترین کارها را انتخاب کن و برای انجام درست  آنها با تمام وجود تلاش کن و باور داشته باش که میتوانی به هر آنچه بخواهی برسی.

هر روز با قلبت و با تمام وجودت تکرار کن:

من روح پاک خدا هستم.

من یک موجود نابغه خلاق هستم.

همه درب ها به روی من باز است.

هر روز خوشحال تر و موفق تر میشوم.

خداوند عاشقانه مرا دوست دارد.

همه کارهایم به زیبایی و سادگی درست شده است.

من لایق عالی ترینها هستم.

دستهای گرم خدا روی شانه های من است.

من بارها معجزات خدا را دیده ام.

خودم را به دستان قدرتمند خدایی می سپارم که مرا آفرید.

اعتماد میکنم به خدایی که مرا هر لحظه حمایت میکند.

زندگیم را به دستان قدرتمند خدا می سپارم.

خدایا شکرت

قانون دوم: شکر گزار باشید. شکرگزاری سلاح موفقیت است. هر لحظه بگو خدایا شکرت.

شکر نعمت نعمتت افزون کند

قانون سوم: انسانها چه بخواهند و چه نخواهند روی هم تاثیر میگذارند یا حال هم را خوب می کنند و یا بد. پس سعی کنید حال دیگران را خوب کنید تا حال خودتان هم خوب شود. شنیدن فایل صوتی سطل شما چقدر پر است از محصولات سایت را به شما توصیه میکنم. این کتاب فوق العاده در سه فایل صوتی 3 دقیقه ای خلاصه شده که به شما قول میدهم با شنیدن آن میتوانید حال خود و اطرافیانتان را خوب کنید.

قانون چهارم: روی یک کار تمرکز کنید.اگر میخواهید در کاری که انجام میدهید بهترین باشید و توانایی های خود را در بالاترین سطح ارائه دهید فقط و فقط روی یک کار تمرکز کنید و آن را با دقت و انرژی بالا انجام دهید.

قانون پنجم: مغز ما از شکم ما مهمتر است.ما بیشتر به فکر هزینه کردن برای شکم خود هستیم در حالیکه تغذیه ذهن به مراتب بهتر و باارزشتر است. باید برای رشد شخصی خود هزینه کنید زیرا انتخابهای مهم زندگی، حضور خدا در زندگی، احساس خوب داشتن همه مربوط به سلامت مغز و ذهن است.

قانون ششم: به حرف افراد موفق و باتجربه گوش کن و چشم بگو. هیچ چیزی به اندازه چشم گفتن به بزرگان انسان را موفق و بزرگ نمیکند. ما همیشه به تعداد چشم هایی که به بزرگان میگوییم به موفقیت میرسیم.

قانون هفتم: آموزش، آموزش، آموزش… تا میتوانی یاد بگیر و به دیگران یاد بده.اگر بخواهیم قهرمان زندگی خود و قهرمان تغییر باشیم هرگز نباید آموزش را رها کنیم.

قانون هشتم: تصمیم کلید تغییر است. تصمیم بگیر که تغییر کنی. برای داشتن یک زندگی بهتر تنها کسی که میتواند به تو کمک کند خودت هستی.

منبع: http://manshaeir.com/

Visits: 4

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *