موفقیت با قوانین خداوند12

صبر و موفقیت

 

وقتی صبور و مقاوم هستیم. صبر و تحمل ما را در کنترل مستقیم خود می گیرد و دیگر هیچ کمکی قدرتمندتر از داشتن مالکیت شخصی وجود ندارد. وقتی صبور هستیم، به خودمان وقت می دهیم تا انتخاب کنیم که چگونه به یک واقعه معین پاسخ دهیم، نه اینکه از نظر عاطفی احساسات خود را پیش بگیریم و از روی حس تصمیم گیری کنیم. این به ما امکان می دهد بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد، جمع و جور شده و افسار موفقیت و کارها را دردست بگیریم.

 تحمل

صبر، آستانه تحمل ما را افزایش می دهد و آینده نگری را به ما می دهد تا انتظار موانعی را در سر راه خود داشته باشیم و با آنها دیپلماتیک برخورد کنیم. وقتی انتظار چالش داریم، با شجاعت، قدرت و خوش بینی بیشتری پاسخ می دهیم. ما درک می کنیم که ناراحتی عاطفی بخشی از مسایل است.

هرچه راحت تر  یاد بگیریم که تحرکات دیگران انسان ها و فرسایش غیرقابل پیش بینی چرخه موفقیت را تحمل کنیم، استرس کمتری و مقاومت بیشتری خواهیم داشت.

 

امید

صبر و تحمل امید می آورد. این باعث تجدید اعتقاد مداوم در اهداف مورد نظر ما و در مواقعی می شود که برای دستیابی به آنها تلاش می کنیم. وقتی امیدوار هستیم، یک مقاومت طبیعی و تمایل به ادامه تلاش داریم زیرا به احتمال نتیجه خوب اعتماد داریم. به قولی دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

 فرهنگ تیمی مثبت

صبور بودن جای خود را به نتایج چشمگیر می دهد. تمرکز و اولویت اصلی هر کسبه، رهبر یا شرکت باید نگرش یا لحن احساسی فرهنگ آن باشد. اگر فرهنگ تجارت ما درست باشد، تمام عناصر دیگر مورد نیاز برای موفقیت مانند خدمات عالی به مشتری هم اتفاق می افتد. توسعه فرهنگ تعامل تنها از طریق ارادت شما و مشتریان به آنچه می خواهید به آن دست یابید تحقق می یابد.

بنابراین صبور بودن، شانس ما را برای دستیابی به آنچه می خواهیم افزایش می دهد. وقتی صبور باشیم، افراد، مدیران و رهبران تجارت بهتری هستیم. با صبر و تحمل و حوصله ما با دیگران با احساس نجابت رفتار می کنیم که به نوبه خود احتمال پاسخ گویی را افزایش می دهد.

 

 برتری و صبر و تحمل

صبر باعث پیشرفت عالی می شود. استعداد صبر و تحمل طولانی است. هسته اصلی هر موفقیت واقعی آگاهی از دشواری های نهفته در هر دستاورد و اعتماد به نفس است که با پافشاری و صبوری، چیزی ارزشمند محقق خواهد شد. به این ترتیب نبوغ چیزی جز تمایل بیشتر به صبر نیست.

ما با صبر و تحمل توانایی های خود را برآورده می کنیم. ما از طریق صبر و شکیبایی می توانیم نشان برجسته خود را به جهانیان ارائه دهیم. این چیز کمی نیست، زیرا جهان به شدت به بهترین چیزهای ارائه شده هر یک از ما نیاز دارد.

ساختن برند و شهرت زمان بر است. ما نمی توانیم یک بذر بکاریم و انتظار داشته باشیم که یک شبه گل کند. موفقیت همیشه با صبر و شکیبایی و تعهد به انجام تلاش های لازم برای تعالی آغاز می شود

با این وجود تحمل صبر آسان نیست. سعی کنید نوعی از کسبه باشید که به جای واکنش های تکان دهنده، تصمیمات صحیح را بر اساس ارزش اتخاذ می کند. صبر و تحمل تنها فضیلتی ست که به عنوان یک تاجر به خوبی در خدمت ماست. صبر برای تسلط، بر زمان و تلاش آگاهانه نیاز دارد، اما بی صبری می تواند منجر به از بین رفتن ما شود. همانطور که توماس ادیسون گفت ، «بسیاری از شکست خورده ها در زندگی افرادی هستند که وقتی تسلیم شدند نمی فهمند که چقدر به موفقیت نزدیک اند.»

منبع:https://arefkhandan.com/

Visits: 0

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *