موفقیت با قوانین خداوند16

موفقیت با قوانین خداوند(قانون جذب)

انسان‌ها جذب‌کننده و دفع‌کننده‌ی اتفاق‌ها و اشیا در زندگی‌شان هستند! پیچیدگی موضوع این است که وقتی چیزی را دفع می‌کنیم، قطعا به جای آن چیزی را جذب کرده‌ایم. بنابراین خود دفع کردن و دور کردن چیزی، به این معناست که اجازه داده‌ایم چیزی به ما نزدیک شود. این فرآیند به طور همزمان اتفاق می‌افتد.

دوری و نزدیکی، در این‌جا همان فاصله‌ی فیزیکی نیست. گاهی چیزی از ما دور است، اما در واقع این‌گونه نیست و در نزدیک ما حضور دارد. به عنوان مثال، شما فکر می‌کنید که رویایی که برای خودتان در نظر گرفته‌اید از شما بسیار دور است، اما باید بدانید که بذرهای رویای‌تان، در نزدیک‌ترین حالت ممکن نسبت به شما حضور دارد یعنی در درون ذهن، اندیشه و احساس‌تان.
همه‌ی ما آرزوها، اهداف و خواسته‌هایی داریم. اما نکته اینجاست که برای رسیدن به زندگی مطلوبی که در ذهن‌مان ساخته‌ایم، معمولا مسیرهایی را انتخاب می‌کنیم که به جای رسیدن، ما را به سوی نرسیدن‌ها سوق می‌دهند! ما بیشتر مواقع نمی‌رسیم! نرسیدن‌ها برای ما بیشتراتفاق می‌افتند تا رسیدن‌ها. اما چه رازی در این موضوع وجود دارد؟

قانون جذب چگونه عمل می‌کند؟

برای این‌که درک درستی از قانون جذب داشته باشید، باید ابتدا با مفهوم کائنات خداوند آشنا شوید. کائنات یعنی هر چیزی به غیر از شما و خداوند رحمان. طبیعت، آسمان، انسان‌ها، اشیا و… . می‌توان گفت که کائنات، مجموعه قوانینِ الهیِ حاکم بر جهان هستی است. قانون جذب از مهم‌ترین قوانین جهان هستی و کائنات خداوند است که هر کسی این قانون را درست و از منابع معتبر بیاموزد به آن‌چنان دستاوردهایی در زندگی‌اش می‌رسد که گاه حسرت می‌خورد از این‌که ای کاش زودتر با این قانون و تمام اسرار آن به صورت درست و علمی آشنا می‌شد.
همه چیز در این جهان از جنس انرژی است و انرژی‌های هم فرکانس همدیگر را جذب می‌کنند. هر آن‌چه که در جهان هستی اتفاق می‌افتد، بر طبق قانون علت و معلول رخ می‌دهد. باید بدانید که اندیشه‌ها علت هستند و دستاوردها معلول‌های آن اندیشه!
بر اساس قانون جذب، این افکار و احساس‌های ماست که زندگی‌مان  را می‌سازد. قانون جذب، یک قدرت مغناطیسی و انرژی بسیار قوی است که تمامی انرژی‌های مشابه را با هم در جهان جمع و جذب می‌کند. تمام افکاری که از درون ذهن و احساس شما می‌آید، دارای یک سری ارتعاش و انرژی است که همین ارتعاش و انرژی باعث می‌شود خواسته‌ها و ناخواسته‌های‌تان وارد زندگی‌تان بشود.
به طور کلی این اندیشه‌ها و احساسات شماست که در دنیای شما به اشیا و دستاوردها تبدیل می‌شود. بنابراین این بسیار مهم است که بدانید چگونه باید بیندیشید و چگونه باید احساس کنید. برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهای‌تان، تنها مانع اصلی شما اندیشه‌ها و احساس‌های‌تان هستند. پس حتی یک لحظه را نباید برای عبور از این مانع، از دست بدهید. لازمه‌ی رهایی از فقرها، دلشوره‌ها، اضطراب‌ها و نگرانی‌ها و رسیدن به ثروت‌ها،آرامش و آغوش گرم محبوب، اجرای درست قانونمندی‌ها و رازهای جهان هستی است. باید بدانید که برای خلق هر دستاوردی، هیچ مانعی وجود ندارد. موانع را بشر ناآگاه با ذهن خود می‌سازد و به عنوان دامی خود را گرفتار آن می‌کند.

 

سوء تفاهم بزرگ در مورد قانون جذب!

شما نمی‌توانید تنها با فکر کردن و بدون هیچ اقدامی، انتظاری از قانون جذب داشته باشید. مساله‌ای که باعث بدبینی بسیاری از انسان‌ها نسبت به قدرت فکر و قانون جذب شده این است که می‌پندارند تنها با نشستن و فکر کردن در مورد خواسته‌ای، می‌توانند آن خواسته را به خودشان جذب کنند. این مساله باعث شده که با چند روز فکر کردن و نگرفتن هیچ نتیجه‌ای، ناامید و دلزده بشوند. این بزرگترین سوء تفاهمی است که اتفاق افتاده و بسیاری از افراد ناآگاه هم به آن دامن می‌زنند. بنابراین، چیزی را محکوم نکنید، این شما هستید که نگرش و نگاه اشتباه دارید!

اما چگونه باید از این اشتباه بزرگ رها شد؟

قضیه ساده است. نگرش و نگاه‌تان را به این موضوع تغییر دهید. باید بدانید که اندیشیدن تنها و بدون اقدام کردن مناسب و به موقع، نمی‌تواند مکانیسم قانون جذب را به کار بیندازد. اگر قرار باشد که تنها مثبت فکر کنید، ممکن است که سودی را نصیب زندگی‌تان کند، ولی به خواسته‌های‌تان نخواهید رسید! چرا که برای رسیدن به آن خواسته و مطلوب، حرکتی نکرده‌اید. البته به یاد داشته باشید که اگر فقط بخواهید حرکت کنید چون قبل از این حرکت، فکر مثبت ندارید و نگران و بدبین هستید، دائما به مشکلات زیادی برخورد می‌کنید و باز هم نمی‌توانید به چیزی که می‌خواهید برسید!
بنابراین، قدرتمندانه و مثبت بیندیشید و همزمان، قدرتمندانه هم اقدام کنید!

مدیریت روحیه، پَسوُرد مهم برای گشایش قانون جذب است!

مدیریت روحیه، مهم‌ترین اصل در قانون جذب است. هر لحظه که احساس خوب و باورهای عالی داشته باشید، ضمیر ناخودآگاه‌تان، قدرتمندترین سیگنال‌ها را برای کائنات خداوند ارسال می‌کند و همزمان کائنات خدا هم تمام مسیرها و گشایش‌ها را برای رسیدن به خواسته‌های‌تان به شما می‌نماید.

 

فرآیند خلق آگاهانه چگونه است؟

هر آن‌چه را که با احساس خوب و اندیشه‌ای عالی آرزو کنید، جهان می‌تواند آن را برای‌تان تولید کند. بنابراین، بخواهید تا به شما داده شود. این اصل مهم قانون جذب است! بسیاری از انسان‌ها که از ثروت‌ها محروم هستند به این دلیل است که در وادی غفلت و ناآگاهی به سر می‌برند. برای انسانی که همیشه شکرگزار است و البته هیچ‌گاه به خوب ها بسنده نمی‌کند و همواره برای عالی‌ها در زندگی‌اش تلاش می‌کند، بهترین اتفاق‌ها رقم خواهد خورد. قانون جذب می‌گوید که هیچ اتفاقی در زندگی شما نخواهد افتاد، مگر اینکه خودتان آن را طلب کنید. هر ایده و اندیشه‌ای را اگر در آغاز کار به تکرار وارد ضمیر ناخودآگاه‌تان کنید وسپس آن ایده را با احساس و باوری عالی همراه سازید منجر به راه افتادن اشتیاق سوزان درون شما می‌شود. این اشتیاق سوزان باعث رسیدن به عالی‌ترین‌ها می‌شود!
بنابراین، به چگونگی وقوع یک فرآیند فکر نکنید. این را به خداوند و کائناتش بسپارید. انرژی، نیرو و تمرکز خود را روی خواسته‌ها، باورها، اندیشه‌ها و حال خوش‌تان بگذارید.
تو پای به راه در نه و هیچ مپرس       خود راه بگویدت که چون باید رفت

منبع: https://azmandian.com/

Visits: 1

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *